Zrodzony z fantastyki

 
OsA_88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: czw sie 26, 2010 6:20 pm

Wojowniczy Kapłan

czw lis 07, 2013 2:10 pm

Witam.
Mógłby ktoś pomóc w budowaniu Wojennego Kapłana? Chodzi o postać, która dość dobrze będzie sobie radzić i z magią i mieczem. Fajnie by było, gdyby postać nie była oparta na DMM i grywalna jak najwcześniej. Oprócz mnie będzie jeszcze 5-6 innych graczy (jeden czy dwóch będzie grało paladynami, jeden łotrzykiem włamywaczem... co do reszty- nie mam zielonego pojęcia- ale i tak może się to zmienić)

Dostępne podręczniki: wszystko prócz Psioniki i Tom of Battle. Atrybuty: 32 punkty do rozdania


Mój wstępny koncept:
Kapłan 4/Ordained Champion 5/Kapłan 11
Str 14, Dex 8, Con 14, Int 12, Wis 16, Cha 14
Domeny: Wojna, Słońce (?), Podstęp (??)
Atuty:
Regionalny (darmowy): Dyscyplina, Bonus z Człow.: Zogniskowanie Um. (koncentracja), 1:(wolny), 3: Potężny atak, 4(OC Bonus): Powerful Charge, 6:Boska Potęga (dalej nie mam pomysłu)



Z góry dziękuję za pomoc
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Wojowniczy Kapłan

śr lis 13, 2013 10:59 pm

OsA_88 pisze:
Dostępne podręczniki: wszystko prócz Psioniki i Tom of Battle.c

Kocham takie cytaty u MG. Nieważne, że wojownicy są słabi w porównaniu do czarodziejów, dokopmy im bardziej. Albo przecież psionicy są tacy potężni. O wiele potężniejsi od czarodziejów, których czary są publikowane w każdym podręczniku.:)

Co za różnica, skoro Mg dokopał postaciom niewojującym, to jak zrobisz postać kapłan 20 i czary tylko z podstawki [nota bene są tam najpotężniejsze czary dla kapłana/czarodzieja/druida], to będziesz miał kozacką postać.
 
OsA_88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: czw sie 26, 2010 6:20 pm

Wojowniczy Kapłan

wt lis 19, 2013 9:37 am

@Klebern
Idzie tylko i wyłącznie o lenistwo pozostałych graczy (bo mam wrażenie, że MG by na to przystał)

Zresztą jakoś ciężko mi sobie wyobrazić postać w stylu Magiczny Wojownik z 2-ręcznym mieczem bazującą stricte na ToB.
Nie chcę też za nadto przyćmić innych graczy- u nas optymalizacja całkiem leży i kwiczy (najbardziej zoptymalizowaną postacią bym barbarzyńca z Shock Trooper... i mag nastawiony na duże obrażenia)- więc klasy z ToB z ich niską "podłogą optymalizacyjną" mogłyby się nie koniecznie najlepiej sprawdzić

Co do tematu:
zmieniłem domeny. Teraz biorę Wojny, Magii... i dalej nie wiem jaką 3. Potrzebuje czegoś klimatycznie pasującego do magicznego wojownika, które będzie miało albo dobre czary i przeciętną moc domenową (wtedy się ją przehandluje na atut), albo na prawdę dobrą moc domenową i ciekawe czary.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości