Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
a_fire_inside
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 582
Rejestracja: wt cze 21, 2005 2:34 pm

śr cze 22, 2005 5:24 pm

Myślałem nad tą karą do zręczności. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby zlikwidowanie kar do KP. A zamiast tego mógłby dostawać kary do zręczności, co utrudniałoby mu walkę dystansową (bo nie wyobrażam sobie takiego wojownika naciągającego łuk) i miałby słabsze rzuty na refleks.
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

śr cze 22, 2005 5:46 pm

a_fire_inside pisze:
Myślałem nad tą karą do zręczności. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby zlikwidowanie kar do KP. A zamiast tego mógłby dostawać kary do zręczności, co utrudniałoby mu walkę dystansową (bo nie wyobrażam sobie takiego wojownika naciągającego łuk) i miałby słabsze rzuty na refleks.


Tak ale jest pewien problem: On dostaje kare do Zrecznosci na 5 poz (-1) ponieważ robi się coraz większy a w efekcie jego rozmiar zwieksza sie na 10 poz i kara wzrasta do -2 (jest to standardowa kara za zwiększenie się poziomu). Czy sugerujecie więc żeby wprowadzić dodatkową karę do Zr? Może to i nie głupi p[omysł ale jak ją uzasadnić? Tym że mięśnie mu przeszkadzają, co nie? bo przeciez nie tym ze sie jego rozmiar zwieksza bo to juz jest. Tylko problem byłby w tym że byłyby dwie odrebne kary do Zrecznosci (glupie troche) i mozna by sie bylo pogubic, wiec juz chyba lepiej zostawic to kare do KP
 
Awatar użytkownika
Moris
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: sob mar 26, 2005 3:07 pm

śr cze 22, 2005 7:59 pm

Drakestar pisze:
Mimo wszystko zmiana typu na wynaturzenie to dobry pomysł. Wynaturzenie wcale nie musi być, aż tak powykręcane po za tym wynaturzeniem jest wszystko czego nie można zakfalfikować do innych typów, jest to po prostu mutant.

...Wynaturzenie to z tego co mi wiadomo istota o innej budowie morfologicznej czy innej anatomicznej, a to poprostu gość co przykimałna siłowni ze sztangą w ręku :razz: ...
...Co do sprawy tych całych pancerzyi KP to pozwoliłbym mu nosić przynajmiej lekkie pancerze, "małe", swobodne, lekkie, brać i nosić :D ...
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

śr cze 22, 2005 8:06 pm

Dodał bym temu wojownikowi specjalizacje w maczugach/toporach dwóręcznych jako wymagane do zostania tym prestiżowcem.Pamiętam, że w grze kolo nosił przy sobie taki wielki topór albo młot nie jestem pewien co to było ale mniejsza z tym
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

śr cze 22, 2005 11:01 pm

W grze to była taka ogomna kosa - bardzo mi się podobała, ale nie chciałem go ograniczać do jednej broni, chociaz byloby bardzo klimatycznie i gdybym to ja nim gal kiedys to bym wlasnie taka bonia walczyl.

A co do tego lekkiego pancerza to on go moze nposic az do 8 poz. a na 9 i wyzej to juz pewnie i tak bedzie mial tyle kasy zeby kupic sobie karwasze pancerza ktore zapewnialyby mu taka sama premie wiec uwazam ze juz lepiej zakazac mu wogole, poza tym na 10 ma ju +2 z naturalnego pancerza (na 6 dostaje +1) jako że zwiększa się jego rozmiar.

Mozliwe ze taka slaba KP rzeczywiscie bedzie duzym problemem ale trudno mi to stwierdzic bo nie gralem jeszcze ta klasa i nie wiem jak to wyjdzie w praktyce
 
Awatar użytkownika
a_fire_inside
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 582
Rejestracja: wt cze 21, 2005 2:34 pm

czw cze 23, 2005 11:19 am

Wlaśnie uświadomiłem sobie, że ta klasa może prowadzić do dość nieciekawych sytuacji. Ponieważ do tej pory problemem było, gdy ktoś chciał walczyć dwoma mieczami półtoraręcznymi, a teraz może być problem bo ktoś będzie chciał walczyć dwoma mieczami wielkimi.
 
Awatar użytkownika
rincewind bpm
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1931
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 5:24 pm

czw cze 23, 2005 4:40 pm

a_fire_inside pisze:
Wlaśnie uświadomiłem sobie, że ta klasa może prowadzić do dość nieciekawych sytuacji. Ponieważ do tej pory problemem było, gdy ktoś chciał walczyć dwoma mieczami półtoraręcznymi, a teraz może być problem bo ktoś będzie chciał walczyć dwoma mieczami wielkimi.

Nie wiem, co w tym złego. To jest właśnie podstawsowa zaleta większego rozmiaru- w niektórych sesjach bedzie ten rozmiar pszeszkadzać, ale nie mechanicznie, a raczej fabularnie.
 
Awatar użytkownika
a_fire_inside
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 582
Rejestracja: wt cze 21, 2005 2:34 pm

czw cze 23, 2005 5:48 pm

A nie uważasz że zachwieje to równowagą? Może się mylę, ale wydaje mi się, że przynajmniej trochę tak będzie.
 
Awatar użytkownika
rincewind bpm
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1931
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 5:24 pm

czw cze 23, 2005 6:19 pm

a_fire_inside pisze:
A nie uważasz że zachwieje to równowagą? Może się mylę, ale wydaje mi się, że przynajmniej trochę tak będzie.

Duży rozmiar to praktycznie wszystkie zdolności klasowe Wojownika niezgody, i równoważą one duże kary (brak pancerza i kara do KP)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw cze 23, 2005 6:20 pm

Czy zdolność 'silny krytyk' jest mnożona podczas trafień krytycznych, czy jest dodawana po wyliczeniu obrażeń?
Gdyby mimo wszystko wojownik niezgody zdecydował się nosić zakazany pancerz otrzymuje on karę –10 do testów ataku, obrażeń i umiejętności do których liczy się kara za pancerz.
A jeśli to mistrzowski pancerz robiony na zamówienie idealnie dopasowany do jego nienaturalnej postury? Też ma te kary? Bardzo dziwne.
Oprócz tego wojownik niezgody (od 1. poziomu) nie może używać tarcz, których po prostu się brzydzi i nigdy nie weźmie do ręki, gdyż ich idea jest sprzeczna z jego taktyką walki.
To jest bezsensowne i trąci lekko poprzednią edycją (AD&D). Zabranianie czegoś "bo się brzydzi" nie jest dobrym rozwiązaniem. Można zachęcać graczy do nie używania tarczy dając jakieś korzyści, a nie minusy i to w dodatku w ten sposób.
Od pierwszego poziomu postać może otrzymywać np. bonus +1 na każde 3 poziomy do KP jeśli ma jedną rękę wolną/nie nosi tarczy. Premia unikowa.
Wojnar pisze:
Na 10. poziomie rozmiar wojownika niezgody zwiększa się o jeden, co skutkuje wszystkimi wynikającymi z tego wadami i zaletami (Postać średnia która zmienia się na dużą zyskuje między innymi +8 do Siły i +4 do Budowy. W przypadku wojownika niezgody ten proces trwa cały jego rozwój, tak więc na 10 poziomie zyskuje on jedynie + 4 do S, gdyż wcześniej zyskał już +4 do S i Bd; całkowita premia wynosi więc +8 do S i +4 do Bd. Pozostałe konsekwencje są normalnie stosowane). W przypadku małych istot których rozmiar zmienia się na średnie trzeba wszystkie premie zdobywane na poprzednich poziomach podzielić niejako przez 2. Zamiast dostawać +1 do S i Bd na poziomach 2, 4, 6 i 8 zyskują oni te premie jedynie na poz 4 i 8 (a na 10 następuje zwiększenie się rozmiaru na średni co przeprowadza się w sposób analogiczny do tego który już omówiłem z zastosowaniem odpowiednich premii i kar).

Que? Daj w wymaganiach rozmiar średni (uwzględnij to w opisie fabularnym) i nie baw się w takie duperele, jak połowa premii dla istot małych, a podwójna dla dużych....

Zamiast szerokiego ciosu daj atut: whirlwind attack. Jego zasady są opisane precyzyjniej.
"odnawianie ciała" też mogłoby być lepiej opisane. Najlepiej zastąpić je atutami (np. Mind Over Body i Rapid Metabolism z XPHB).
 
Awatar użytkownika
Moris
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: sob mar 26, 2005 3:07 pm

czw cze 23, 2005 8:32 pm

a_fire_inside pisze:
Wlaśnie uświadomiłem sobie, że ta klasa może prowadzić do dość nieciekawych sytuacji. Ponieważ do tej pory problemem było, gdy ktoś chciał walczyć dwoma mieczami półtoraręcznymi, a teraz może być problem bo ktoś będzie chciał walczyć dwoma mieczami wielkimi.

...Problem? Żadnego... jeśli jesteś MP to masz chodzącą kosiare na Twoich graczy 8) ... Jeśli jesteś graczem to wykupujesz atut Żelazny Chwyt zdaje sie, i machasz sobie już nie dwoma wielkimi mieczami, a dwoma wilekimi wielkimi mieczami!!!, albo jednym ogromnym wielkim mieczem!!!(zdaje sie tak rosły rozmiary broni :razz: )... Fabularnie naciągane ale jaki efekt :wink: ...
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw cze 23, 2005 8:47 pm

Moris pisze:
Jeśli jesteś graczem to wykupujesz atut Żelazny Chwyt zdaje sie, i machasz sobie już nie dwoma wielkimi mieczami, a dwoma wilekimi wielkimi mieczami!!!,

Atut żelazny chwyt pozwala na używanie tylko jednej broni o jedną kategorię większą (czyli duży wielki miecz+wielki miecz w przypadku istoty dużej).
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

czw cze 23, 2005 9:12 pm

Suldarr'essalar pisze:
Czy zdolność 'silny krytyk' jest mnożona podczas trafień krytycznych, czy jest dodawana po wyliczeniu obrażeń?


Nie , nie mnoży się. Po prostu dodajesz tą liczbę do pozostałych obrażeń

EDIT: Po wprowadzonych zmianach odpowiedź brzmi: Tak, mnoży się.

Suldarr'essalar pisze:
Od pierwszego poziomu postać może otrzymywać np. bonus +1 na każde 3 poziomy do KP jeśli ma jedną rękę wolną/nie nosi tarczy. Premia unikowa.


Dawać mu premię unikową?? Przecież cały czas dostaje on karę do KP z tego tytułu więc jaki jest sens dawać mu premię?

Suldarr'essalar pisze:
Que? Daj w wymaganiach rozmiar średni (uwzględnij to w opisie fabularnym) i nie baw się w takie duperele, jak połowa premii dla istot małych, a podwójna dla dużych....


3e D&D ma to do siebie , że jest uniwersalna, więc jeśli jakiemuś gnomowi zachce się zostać napakowanym koksem to dlaczego mam mu tego zabraniać? Wiem, że jest to głupie i pewnie nikt sie na to nie zdecyduje ale taka możliwość jest i nie bede tego zmienial

Suldarr'essalar pisze:
Zamiast szerokiego ciosu daj atut: whirlwind attack. Jego zasady są opisane precyzyjniej.
"odnawianie ciała" też mogłoby być lepiej opisane. Najlepiej zastąpić je atutami (np. Mind Over Body i Rapid Metabolism z XPHB).


Niestety nie znam ani tych atutow ani tych podrecznkow wiec wymyslilem cos takiego. Chociaz zastanawiam sie nad czyms co sugerowal Moris : zeby wprowadzic "polowiczna" wersje wirujacego ataku jako szeroki cios

Suldarr'essalar pisze:
A jeśli to mistrzowski pancerz robiony na zamówienie idealnie dopasowany do jego nienaturalnej postury? Też ma te kary? Bardzo dziwne.


Tu nie chodzi tylko o jego budowe fizyczna ale tez o filozofie walki, podobnie jak z tarczami, a tarcz i tak nikt by nie uzywal bedac wojownikiem niezgody bo wtedy zrezygnowalby z poltorakrotnej premii z sily do obrazen kiedy by walczyl bronia obureczna.
Ostatnio zmieniony pn cze 27, 2005 7:48 pm przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw cze 23, 2005 9:59 pm

Wojnar pisze:
Dawać mu premię unikową?? Przecież cały czas dostaje on karę do KP z tego tytułu więc jaki jest sens dawać mu premię?

Po co zatem kara?
Wojnar pisze:
3e D&D ma to do siebie , że jest uniwersalna, więc jeśli jakiemuś gnomowi zachce się zostać napakowanym koksem to dlaczego mam mu tego zabraniać? Wiem, że jest to głupie i pewnie nikt sie na to nie zdecyduje ale taka możliwość jest i nie bede tego zmienial
Polecam zapoznać się z oficjalnymi klasami prestiżowymi typu warhulk (wymagania: istota duża), Blade Bravo (wymagania: rasa- gnom), bladesinger (rasa- elf lub półelf) i kilka innych (niektóre też mają w wymaganiach rozmiar). Nie naciskam, to Twoja wizja, ale oszczędzisz sobie pokrętnej mechaniki.
Nie chodzi o głupotę, bo pomysł nie jest głupi. Chodzi o wykonanie.
Wojnar pisze:
Niestety nie znam ani tych atutow ani tych podrecznkow wiec wymyslilem cos takiego. Chociaz zastanawiam sie nad czyms co sugerowal Moris : zeby wprowadzic "polowiczna" wersje wirujacego ataku jako szeroki cios
SRD pisze:
MIND OVER BODY [GENERAL]
Your ability damage heals more rapidly.
Prerequisite: Con 13.
Benefit: You heal ability damage and ability burn damage more quickly than normal. You heal a number of ability points per day equal to 1 + your Constitution bonus.
Normal: You heal ability damage and ability burn damage at a rate of 1 point per day.

RAPID METABOLISM [GENERAL]
Your wounds heal rapidly.
Prerequisite: Con 13.
Benefit: You naturally heal a number of hit points per day equal to the standard healing rate + double your Constitution bonus. You heal even if you do not rest. This healing replaces your normal natural healing. If you are tended successfully by someone with the Heal skill, you instead regain double the normal amount of hit points + double your Constitution bonus.


Wojnar pisze:
Tu nie chodzi tylko o jego budowe fizyczna ale tez o filozofie walki,
Ok, jak tam sobie chcesz. Ja tej filozofii w opisie klasy nie wyczytałem :|

Ps. Może Ci się przydać: rysunek
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

czw cze 23, 2005 10:29 pm

Suldarr'essalar pisze:
Ps. Może Ci się przydać: rysunek


Rysunek jest niezly :D ...kurde... więskzy nż go sobie wyobraałem i ma śmiesznie małą głowę, tak jak typowy koks a wojownik niezgody to nie jest typowy koks ale rysunek jest swietny, dzieki :D.

Te atuty rzeczywiscie sa niezle ale dają jedynie zwęskzenie natualnego leczenia a nie dają szybkiego leczenia (takiego że przywraca ci się ileśtam pż na rundę) a to jest bardzo przydatne dla tej klasy, bo po walce w środku jakichś lochów czy 'na koncu świata' nie eksploatowałby wszystkich zaklęć leczących drużynowego kapłana tlyko na jedna postać (tak to sam sie leczy).

Wojnar pisze:
Mimo wszystko przedkładają atak ponad obronę, nie chronią swojego ciała, gdyż jest ono na tyle wytrzymałe, że potrafi przetrwać ogromną liczbę ciosów.


No nie iem czy to jest wystarczające wyjaśnienie jego filozofii walki , ale zawsze jakies :wink:
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

czw cze 23, 2005 10:48 pm

Wojnar pisze:
Mimo wszystko przedkładają atak ponad obronę, nie chronią swojego ciała, gdyż jest ono na tyle wytrzymałe, że potrafi przetrwać ogromną liczbę ciosów.



Szczeże mówiąc [a właściwie pisząc] z takim niski KP każdy wojownik na tym samym poziomie co WofD poradzi sobie z nim bez większych trudności. Ja dodał bym mu jeszcze np. atut oszołomienie jako premiowy [dostanie od takiego koksa jak na rysunku musi boleć] albo naturalny pancerz\redukcję obrarzeń tłumacząc to tym, że jego mięśnie stają się bardzo twarde jak ze stali itd......
 
Awatar użytkownika
Moris
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: sob mar 26, 2005 3:07 pm

czw cze 23, 2005 10:55 pm

Suldarr'essalar pisze:
Atut żelazny chwyt pozwala na używanie tylko jednej broni o jedną kategorię większą (czyli duży wielki miecz+wielki miecz w przypadku istoty dużej).

...Mój błąd :razz: ...
Arsil pisze:
albo naturalny pancerz\redukcję obrarzeń tłumacząc to tym, że jego mięśnie stają się bardzo twarde jak ze stali itd...

...To by nie było głupie... Barbarzyńca dostaje redukcjie a wcale tak przykoksowany nie jest jak nasz woj. Jak nie nosi pancerza, dostaje kare do KP to chociaż niech będzie twardy a nie miętki... :razz: :razz: :razz:
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw cze 23, 2005 10:57 pm

Wojnar pisze:
No nie iem czy to jest wystarczające wyjaśnienie jego filozofii walki , ale zawsze jakies

Raczej niewiele ;o) ale musi wystarczyć.
Ogólnie nie polecam dawania kar do klasy pancerza, oraz ograniczeń związanych z noszeniem tarczy/pancerza w ten sposób. Jeśli koniecznie chcesz, aby postać nie nosiła pancerzy, to lepszym sposobem jest zabranie części zdolności.

Wyrzuciłbym też twardość. W zamian możesz dodać redukcje obrażeń (np. 1/- na 1 poziomie i zwiększasz o 1 na kazdym poziomie) jako zdolność nadnaturalną (supernatural) działającą jeśli postać nie nosi zbroi.

Wtedy szeroki cios zastąpić atutem, podobnie leczenie. Ta klasa i tak ma dużo punktów życia i zmieniłbym zdolność wzrost cielesny.
Niech na 10 poziomie zwiększa rozmiar, ale nie zmienia cech (tzn, te cechy, które zostały zmienione, pozostają, ale postać nie zyskuje nowych).
To rozwiązanie jest stosowane w oficjalnych źródłach (głównie w poziomach rasowych, ale nie tylko). Wtedy klasa byłaby też przydatna dla ras mniejszych.

Widzę też jedno nadużycie: Taki wojownik może manifestować moce psioniczne normalnie.

Zdolność szybkiego leczenia albo regeneracji rzadko kiedy jest dawana jako naturalne rozwinięcie. Zwykle klasy dające którąś z tych zdolności bardziej koncentruje się na ciele (np. shangerin ze Mind's Eye na stronie Wizardów).
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

czw cze 23, 2005 11:07 pm

Redukcja obrażeń to jest dobry pomysł ale nie dawałem jej bo to jest strasznie oklepane, bardzo dużo klas prestiżowych ma ta zdolność, więc wymyśliłem tą twardość, chociaż ona niespełnia do końca swojej roli...

Hmm...

Ale redukcja 1/- na poziom to byłoby zdecydowanie za dużo, powiedzmy może 1/- na 2 poziomy albo jeszcze inaczej żeby na 10 bylo najwyzej 4/- czy 5/-. I ta redukcja bylaby stosowana tylko do fizycznych ran (czyli obrażenia od magii, ognia, zimna itd by ją omijały)

To jak radzicie?
Dać tą redukcję dodatkowo czy walnąć ją zamiast twardości (a jeśli tak to na tych samych poiomach co twardość, czy inaczej?)

Ja myśle żeby dać zamiast twardości na tych samych poziomach zwiększając ją o jeden (na 10 bedzie 4/-)
Doradźcie...
 
Awatar użytkownika
Moris
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: sob mar 26, 2005 3:07 pm

czw cze 23, 2005 11:32 pm

Będzie spoko... "Nie za dużo nie za mało lecz w sam raz..."... Twardość jest dosyć słabym atutem mało wnoszącym w klase, a redukcja podgoniła by troche jej umiejętności zastępując Twardość... :)
 
Awatar użytkownika
a_fire_inside
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 582
Rejestracja: wt cze 21, 2005 2:34 pm

pt cze 24, 2005 9:30 am

Też myślę, że tak będzie lepiej. Na 10. poziomie 4/- to chyba wystarczy.
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

pt cze 24, 2005 12:58 pm

A myślełiście o plusach do zastraszenia i jednocześnie minusach do dyplomacji wydaje mi się, że powinien mieć coś takiego. Pomyślałem też o tym aby WofD mógł rzucać czary z domeny chaosu ale wtedy najprawdopodobniej stanie się za mocny co wy na to
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt cze 24, 2005 1:15 pm

Arsil pisze:
też o tym aby WofD mógł rzucać czary z domeny chaosu ale wtedy najprawdopodobniej stanie się za mocny

Dobrze pomyslales :)
Arsil pisze:
plusach do zastraszenia i jednocześnie minusach do dyplomacji

Nie ma potrzeby - ludzie roznych rzeczy sie boja - jedni zle reaguja na miesniaka, inni na kogos wychudzonego.
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

pt cze 24, 2005 2:02 pm

Hezor pisze:
Arsil pisze:
też o tym aby WofD mógł rzucać czary z domeny chaosu ale wtedy najprawdopodobniej stanie się za mocny

Dobrze pomyslales :)
Ale gdyby rzucał czary chosu tylko do 5 poziomu i efektywny poziom czarującego równy by był połowie poziomu postaci nie wydaje mi się wtedy to takie mocne
Arsil pisze:
plusach do zastraszenia i jednocześnie minusach do dyplomacji

Nie ma potrzeby - ludzie roznych rzeczy sie boja - jedni zle reaguja na miesniaka, inni na kogos wychudzonego.

Nie jestem przekonany do tego raczej nie znam nikogo kto się mniejszych od siebie którzy nic nie mogą zrobić tym dużym
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt cze 24, 2005 2:07 pm

Zastraszanie to nie jest tylko "ej student, daj komoreczke" :)
Ale tutaj to jest OT, zaloz temat o zastraszaniu to pogdamy :)
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

pt cze 24, 2005 2:14 pm

Wojnar pisze:
Oprócz tego otrzymuje on taką samą premię do wszystkich testów zastraszania.


To tak a propos tej premii do zastraszania - on ja posiada rowna polowie swojego poziomu zaokaglona w dół. A czy jest sens dawać mu kaę do dyplomacji?? Raczej nie. To, że ktoś jest duży i napakowany nie oznacza, że nie jest wygadany ale za to oznacza, że budzi "respekt" rozmówcy czy aby ten nie dostanie od naszego koksa malego pstryczka w nos (dlatego ta premia do zastarszania)
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

pt cze 24, 2005 2:58 pm

"]
Wojnar pisze:
Oprócz tego otrzymuje on taką samą premię do wszystkich testów zastraszania.

Nie przeczytałem dokładnie sory
A czy jest sens dawać mu kaę do dyplomacji

wg. mnie sens jest jeśli będzie uznawany za wynaturzenie niektórzy ludzie mogą być troche sceptycznie do niego nastawieni sam podałeś przykład Geralta,który pomaga ludzią a oni go ze wsi wyganiają.A jeśli mowa o tym,że rozmówcy WofD będą się bali dostać od niego w nos to napewno jest zastraszenie
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

NOWY WOJOWNIK NIEZGODY !!!

pn cze 27, 2005 7:35 pm

Zmiany w tej klasie prestiżowej!

Za poradą paru forumowiczów zmieniłem twardość na redukcję obrażeń.
Oprócz tego zmieniłem zdolność silny krytyk tak, żeby obrażenia z niej wynikające mnożyły się przez modyfikator broni, a to dlatego żeby ne faworyzować wielkiego miecza (który ma wieksze prawdopodobieństwo na krytyka)
I uwaga! Nowa zdolność: okrzyk niezgody - sprawdzcie sami i ocencie.
A zeby zrownowazyc te nowe plusy zwiekszylem odrobnke wymagania (4 rani w zastraszaniu)

Mysle ze teraz ta klasa jest o wiele lepsza, dzieki za wszystkie rady i sugestie - pomogły mi :wink:

Życze rozkoszowania się nową wersją wojownika niezgody :)
 
Awatar użytkownika
Rishta
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 264
Rejestracja: wt gru 28, 2004 8:28 pm

czw cze 30, 2005 9:16 am

Ja powiem, krótko, zwięźle i na temat :D Fajowska Klasa :D
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

pt lip 01, 2005 12:24 am

Było dobrze jest lepiej.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości