Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: World of Warcraft

sob paź 31, 2009 10:02 am

Mi osobiście podoba się w L2 to czego brakuje już w wowie. Kiedyś, jeszcze za czasów patcha 1.12 w wowie było tak ze z ostatniego bossa (Kel'Thuzada) wypadał T3 item (zazwyczaj ring). Na resztę seta trzeba było robić questy, które mimo że trudne nie były, to zajmowały duuużo czasu. na tyle dużo że gracze z t3 budzili poprostu respekt. Po wejściu BC wprowadzony zodtał system Badge of Justice, który też nieźle się spisywał (zwłaszcza jak gildia ma system DKP), ale w WotLK jest już totalna masakra.Zdobywanie najlepszych itemów jest śmiesznie łatwe.

W L2 podoba mi się to że nie wystarczy kowal (Krasnolud Maestro - inny gracz) który nam zrobi zbroję S-Grade (najlepszy podtyp), potrzebujemy materiałów, które padają zazwyczaj z Raid Bossów w bardzo ograniczonych ilościach. Ponadto rzadko się zdarza, żeby kowal miał receptę na 100% powodzenia - 60% to standard, więc zawsze jest ten element że może nie wyjśc tworzenie itemu. Dlaczego jest to fajne? Ponieważ rzecz S-Grade jest rewardem za ciężkie raidowanie, a raidy w L2 są o wiele trudniejsze niż w jakiej kolwiek innej grze typu MMO.
 
Awatar użytkownika
WH
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 358
Rejestracja: śr sie 13, 2008 7:51 pm

Re: World of Warcraft

ndz lis 01, 2009 2:55 pm

Pod względem zdobywania high-endowych itemów mnie najbardziej podobało (bo już je zamknęli, czekam na fanowskie wskrzeszenie) się Shadowbane - tam, by stworzyć jakiś przedmiot, należało mieć miasto (o które nie było tak znowu łatwo, ale gildii bez miast prawie nie było), w nim zaś NPC, którzy tworzą przedmioty (jakie chcemy, oprócz itemu bazowego należało wybrać prefix i suffix, każdy z nich z kolei wymagał innych surowców i zapewniał inne premie statystyk). Do tego jeszcze materiały, które albo farmiło się na mobach/kupowało (mało efektywne), albo... zdobywało rozrzucone po świecie kopalnie, regularnie przynoszące zyski w surowcach. Świetna sprawa - SB było grą o najlepszym PvP jakie widziałem, a walki o kopalnie i (zwłaszcza) miasta były dużo lepsze niż BG w WoWie.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: World of Warcraft

wt gru 22, 2009 12:50 am

A grałes w praojca wszystkich MMO - Ultima Online?

niedawno pojawiło się najnowsze dziewiąte rozszerzenie do ultimy - Stygian Abyss. Premiera była bardzo niedawno 8 września tego roku. Może wrócę do starego uzależnienia.

PS.Odnosnie Shadowbane, to trzeba poprostu wygooglać temat prywatnych serwerów. Skoro Ubisoft przestał oficjalnie supportować tę grę, to ma ona poniekąd status abandonware i idea prywatnych serwerów nie godzi w interesy firmy.
 
Awatar użytkownika
WH
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 358
Rejestracja: śr sie 13, 2008 7:51 pm

Re: World of Warcraft

pn mar 29, 2010 5:20 pm

Odnośnie Shadowbane, to szybko zebrała się grupka fanatyków i od zera odbudowuje grę. Już sporo zrobili, działa nawet serwer alfa, ale nie za wiele da się jeszcze robić.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości