Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 9:22 am

Zgadzam się, ale tutaj zło ma by śmieszne. Przytoczyłbym taką książkę tylko zapomniałem tytułu. (chyba Planeta Zła). Facet trafia na planetę, gdzie panują ostre zasady. Planeta skazańców to jest. Nikt nikomu zasad nie tłumaczy. Prawo jest ściśle przestrzegane, w formie nakazów i zakazów. Jednakże największym sukcesem dla każdego jest złamanie prawa i ujście z tego z życiem, staje się wtedy bohaterem dla innych przestępców. Kary są srogie, ale dla tych którzy zdołają ich uniknąć pozostaje sława i szacunek.

Tutaj można to zrobić podobnie. Z jednej strony mamy organizacje niby Państwową, jednakże jest ona prześmiewcza i powołana bardziej do prześladowań i utrudniania w dziwny sposób życia innym złym niż po to aby faktycznie działać jak aparat państwowy. Dodatkowo można tegoż prawa nie przestrzegać, walczyć z systemem jako takim i unikać nakładanych przez system kar.

Uciekam do roboty:) pzdr
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 9:58 am

Tak, planeta zla, zdaje sie heinleina? Ale tam ten system wbrew swojemu absurdowi dzialal i byk zasadny dla jego czlonkow. Tutaj tez moglby. Wogole mi wychodzi, ze strasznie malo w tym fantasy, w tych wszystkich inspiracjach :)
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 10:03 am

Wiem że zło ma być śmieszne. Tylko wy proponujecie zło biurokratyczne. Ja dla przeciwwagi dorzuciłbym jako alternatywę zło anarchiczne. Takie które łamie wszystkie zasady. :D

Jako inspiracje polecam Evil Overlord List i Additional Evil Overlord Vows
Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2011 10:54 am przez Wiron, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 12:25 pm

Mamy zatem dwie koncepcje. Podsumuje je nieco.

Z jednej strony mamy koncepcję Rady Zła oraz jakiegoś miasta zła. Dodanie do tego wypaczonej biurokracji, która będzie niejednokrotnie prześmieszna jest ciekawe. Jest to koncept typowej Komedii, która stawia bardziej na śmieszność niż na samo czynienie zła. Gracze nie mają się tak naprawdę koncentrować nad samym byciem złym, tylko nad tym, aby być złym w sposób śmieszny. Taka koncepcja świata zła nadaje się do tego celu jak ulał. Jednocześnie niekoniecznie musi być ona pozbawiona elementów anarchii, gdyż nie każdy lord zła będzie się poddawał działaniu Biurokracji i Rady Zła. Co gorsi mogą wycinać biurokratów i śmiać się otwarcie z systemu Rady Zła i do nich mogą się kiedyś zaliczyć gracze jeśli zdobędą odpowiednią potęgę.

Drugą koncepcją jest bardziej anarchiczna koncepcja zła. Jest ona znacznie bardziej realna, bardziej prawdopodobna, zgodna ze zdrowym rozsądkiem i dlatego uważam, że jest mniej śmieszna. W sytuacji zła anarchicznego gracze będą niejako zmuszeni do bardziej krwawej walki i pacyfikowania swoich wrogów, gra stanie się mroczniejsza (i moim zdaniem fajniejsza) a koncept śmieszności ulegnie powolnemu zanikowi. Skoro zło jest potężniejsze i w swych działaniach bardziej efektywne to i krainy się mu opierające muszą być na podobnej zasadzie silniejsze, gdyż inaczej dawno już by padły. Podkreślam, że taki koncept mi się bardzo podoba, gdyż mam raczej wizję mrocznego świata zła. Ale jeśli chcemy stworzyć system śmieszny to trzeba dokładnie obmyślić koncept zła anarchicznego jako alternatywy. Ja widzę tutaj szerokie pole do popisu ale raczej dla bardziej mrocznej wersji zła.

Chyba, że mam mylne wyobrażenie w tej kwestii, wtedy poproszę je wyprostować:)
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 12:37 pm

Panowie, kupa naprawdę fajnych pomysłów. Chodziło mi o to właśnie abyśmy mieli różnego rodzaju urzędy, z którymi gracze będą musieli borykać się w trakcie gry.

Pomysł na kreację AntyBohaterów od TS jest fajny, ale pasowałby raczej jako pewien fabularyzowany opis w podręczniku, a nie element samej gry, nie ma co narzucać tego na siłę.

Wiron, czemu urzędy i biurokracja? Bo to mi tutaj cholernie pasuje! :) Zło nie jest jednolite, każdy zły chce coś osiągnąć i trzeba nad tym jakoś zapanować bo inaczej powstałby kompletny chaos i nikt nie zdobyłby niczego. Oczywiście wszystko to będzie bardzo karykaturalną biurokracją, tak jak to sami opisaliście. Mnie to bardzo pasuje do koncepcji takiej gry, a sądząc po waszych pomysłach, macie bardzo zbliżone podejście. Jak dla mnie naprawdę nie trzeba zbyt daleko szukać by znaleźć powody powołania takich instytucji. :)

Wiem że zło ma być śmieszne. Tylko wy proponujecie zło biurokratyczne. Ja dla przeciwwagi dorzuciłbym jako alternatywę zło anarchiczne.


Na wszystko znajdzie się miejsce. W końcu w kazdym państwie jest opozycja prawda? :)

A podrzucone archetypy to jak najbardziej coś do czego gracze powinni dążyć, a nie koniecznie być tym od początku (choć to można oddać w ręce MG, ostatecznie pojawiły się fajne koncepcje kampanii, które nie zakładają od razu stylu od zera do antybohatera :)).

Czyli po prostu robi nam się z tego coraz bardziej wypasiony setting. Chyba pora będzie przysiąść i skrobnąć jakieś krótkie podsumowanie.

+Dopisek do postu TS

Nie zastanawiałem się tak nad tym. Chciałem aby przeciętna sesja przede wszystkim nie była przesadnie mroczna, żeby była z jajem. Żeby gracze kombinowali jak rozbudować loch i czynić swoje mniejsze lub większe zło. Jak jednak napisałem, na taką anarchię też znajdzie się miejsce. Wolałbym jednak aby główny nacisk położyć na pierwszą ewentualność, drugą pozostawiając jako pewną opcję, dodatek który umożliwi i taką grę. W końcu w warhammera można grać zarówno w stylu heroicznym, jak i jesienno gawędowym. Niech i tu tak będzie. :)
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 9:01 pm

Spokojnie da się połączyć koncepcję biurokratycznego i anarchistycznego zła. Z pomocą przychodzi nam geografia świata. Powiedzmy że na południu jest zorganizowane Państwo Zła, a na północy Ziemie Zła gzie kontakty między lordami ogranicza się do strzelania z balisty. Pomiędzy krainami leżą Dobre Królestwa. Te na północy to krainy twardych barbarzyńców i rycerzy chowających się w potężnych warowniach odpierających ciągłe najazdy. Na południu jest spokojniej, ludzie czują się bezpiecznie, nim biurokratyczne zło cokolwiek zrobi mają mnóstwo czasu na przygotowanie obrony. Najgorsi z najgorszych urządzają swoje siedliska w Dobrych Królestwach by pokazać jacy z nich kozacy.

Wychodzę z założenia że im mroczniejsze zło tym zabawniejsze. Jeżeli ktoś chce zrobić mroczną postać to najprawdopodobniej będzie śmieszna. Popatrzcie na niektórych LARPowców :razz: . To samo w filmach. Wiecie, Sauron w zbroi z masą kolców wygląda bardziej komicznie niż strasznie. Aby zło było poważne musi być subtelne. Inaczej jest po prostu śmieszne. A o to nam chodzi.

Mam wrażenie że z biurokracją wyjdzie tak samo jak z lekami w Neuroshimie. W teorii fajny pomysł. W praktyce albo robimy o tym sesje albo ignorujemy. No bo powiedźcie czy za każdym razem gdy gracze wpadną na fajny pomysł będziecie rozgrywać zdobywanie pozwoleń i użeranie się z urzędnikami?

Mam jeszcze dwa pomysły na kampanię:

Przeciw dyktaturze dobra
Zło, nekromancja, czarnoksięstwo są w królestwie zakazane. Dlatego prześladowanie złoczyńcy organizują ruch oporu by obalić tyranię dobra. Czym to się różni od normalnej gry kultystami? Po pierwsze sami do końca nie wiedzą jak czynić zło. Będą na oślep starali robić złe uczynki, z różnym skutkiem. Po drugie będą próbowali przekonać społeczeństwo("Krowa daje więcej mleka gdy jest zła" "Pomyślcie o zyskach płynących z rozboju")

Łowcy cyrografów
Zadaniem graczy jest przekonać wybraną osobę do sprzedania duszy. Muszą dowiedzieć na czym jej najbardziej zależy i skonstruować umowę tak by na nią poszła. Wszystko oczywiście w konwencji komediowej.


I jeszcze jeden pomysł. DOOM Inc. - korporacja zajmująca się dostarczaniem sprzętu dla Lordów Zła. Dają nawet gwarancje na swoje produkry. Haczyk w tym że po skończeniu się gwarancji prawie natychmiast się pojawiają się ukryte defekty o mniej lub bardziej destrukcyjnych właściwościach. Rozdział dotyczący budowy lochu i ekwipunku można zrobić w formie katalogu DOOM Inc.
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 9:29 pm

"Zło jest DOBRE bo bez Zła nie byłoby Dobra, tak więc Zło jest Dobre, bo pozwala docenic Dobro"

Kolejne inspiracje - 1000 złych uczynków, i 5ty Element ("Najemnicy... nie lubię najemników. Zabójcy! To jest TO! Prawdziwy profesjonalista zapytałby po co jest ten wielki żółty guzik")

W Dr Horrible mamy bufonowatego superbohatera, który wszystkim naookoło pokazuje jakim jest chamem i prostakiem, choc walczy ze Złem. Innym przykładem jest Eyck van Densle z Wiedźmina, rycerz-dewota co szarżowął na Villenthretenmella Złotego Smoka.

Więc tego typu bufonami można by zasiedlic krainę Dobra - antypatycznymi fanatykami, ktorzy w imię dobra zrobią wszystko, nawet najgorsze świństwa.
To bedą ci Praworządni Dobrzy.
Chaotycznymi dobrymi można zrobic jakieś społeczeństwo hippisów/elfów/sybarytów, ktorzy mają wszystko w czterech, kochają zwierzątka, przyrodę i wszystkich ludzi, zażywają nielegalne substancje i ogólnie folgują sobie, bedąc zupełnie niegorźnymi świarami
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 10:00 pm

Jeszcze parę inspiracji:
"Ostatni bohater" - relacje bohaterów z złoczyńcami
"Eryk" - świetna idea nudnego piekła i demonologa-hakera
Wezyr Nic-po-nim - zły wezyr w akcji
Top 11 Animowanych Łotrów Disneya - najlepsi z najgorszych
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 10:14 pm

Cóż tak naprawdę to na razie tylko rozważania. Aby wszystko można było jakoś ogarnąć potrzebny będzie opis świata ze wstępnym opisem królestw zła i dobra. Zgadzam si, że można zamieścić i zło biurokratyczne i anarchistyczne. Co więcej Wiron ma racje, że nadmierne wykorzystanie biurokracji byłoby błędem, gdyż szybko stałoby się nudne, ale raz na jakiś czas mogłoby być śmieszne.

Co do strasznego zła, które jest śmieszne to z tym jest różnie, zależy od klimatu w jakim się gra.

Generalnie koncepcja Wirona mi się podoba jako połączenie dwóch rodzajów zła, mimo wszystko optowałbym jednak za królestwami dobra na powierzchni a zła pod ziemią. Wiem, że to standard, ale akurat pasuje do śmiesznej koncepcji.
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

czw paź 13, 2011 10:21 pm

Dla mnie akurat standardem jest imperium zła gdzieś na w wschodzie. :) Ale to też można połączyć. Biurokratyczne imperium pod ziemią i anarchistyczne gdzieś na granicy cywilizowanego świata.
Ostatnio zmieniony czw paź 13, 2011 10:21 pm przez Wiron, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

pt paź 14, 2011 12:53 pm

True, nie trzeba wciskać całego zła pod ziemię. Myślałem tylko o podziemnym mieście, w którym znajdowałyby się wszystkie urzędy, targowiska i inne rzeczy. Takie neutralne miejsce, gdzie każdy zły lord może przyjść, pozałatwiać swoje sprawy i nie obawiać się, że konkurencja może mu nakopać do dupy (choć oczywiście to tylko teoria ;)). Poza tym możemy mieć jakieś królestwo rządzone przez złego króla, prawników w miastach dobra (wiadomo przecież jak wielkim złem są prawnicy) i różne anarchistyczne pierdoły gdzie nam się tylko podoba. No i do tego gracze i inni źli lordowie mający swoje małe skrawki ziemi i loszki, rozszerzający granice swych domen wraz z upływem czasu, nierzadko ze sobą konkurujący (O nie, to ja najadę to miasto pierwszy!).

Cała biurokracja oczywiście powinna być tylko dodatkiem, takim fajnym elementem świata, który jednak nie przysłoni właściwej rozgrywki. Gracze powinni udawać się do urzędów tylko wtedy gdy będą musieli załatwić naprawdę istotne sprawy: otwarcie nowego portalu, przeprowadzenie mrocznego rytuału itp. Poza tym czasem jakiś urzędnik może odwiedzić ich loch aby upewnić się czy gracze spełniają normy z zakresu BHP. ;) No i nic też nie stoi na przeszkodzie temu by gracze sami zdecydowali się odciąć od Rady Zła i jej urzędów. To tak jak w WoDzie: mamy Camarillę i Sabat, prawo i anarchię. Tu też możemy zagrać w ten sposób. Same królestwa dobra też mogą być bardzo różnorodne. Nierzadko też mogą dzielić ziemię z włościami, na których rozpanoszył się jakiś zły lord: Warhammerowa Sylvania i Mousilon to niezgorsze przykłady.
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

pt paź 14, 2011 9:17 pm

nerv0 - zrób wreszcie opis tego świata, czym on jest itd - na razie kilka osób pisze ci ten setting, a ty nie podejmujesz żadnych kluczowych decyzji. A popularnośc rośnie :)

Więc zbieraj fałdy, bo od poniedziałku, gdy głosowanie się skończy, pewnie bedziesz miał sporo pracy z uporżadkowaniem tego i nadaniem settingowi jakiegoś podstawowego kształtu.
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 3:04 pm

W poniedziałek będę miał wolne, więc wtedy machnę jakieś małe podsumowanie. Ale generalnie śwait może się okazać dosyć ciekawy. I wydaje mi się, że wprowadzenie topornej technologii w formie szalonych wynalazków mogłoby być ciekawym elementem rozgrywki. I jeszcze taki fajny biurokratyczny bajer: Paragraf 666 Urzędu Kontroli Mrocznych Rytuałów i Szalonych Wynalazków, ustanawiający powszechny obowiązek rejestracji rytuałów i wynalazków zaklasyfikowanych do poziomu szóstego: niosącego największe zagrożenie dla świata. Miganie się od tego obowiązku może ściągnąć na głowę urzędników i kontrolę BHP. :)
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 4:36 pm

Taka moja propozycja - niech biurokracją zajmą się demony. Rozszerzyły działalność poza cyrografy :) To by wyjaśniało także dlaczego Lordowie Zła przestrzegają tych zasad (odp. Bo inaczej demony zjedzą im dusze) i tylko najlepszych z najgorszych stać na sprzeciwienie się. Poza tym Lordowie Zła nie mają czasu na siedzenie za biurkiem i przyjmowaniu formularzy. Demony mają całą wieczność :)

Co do świata gry, myślę że najlepiej użyć standardowych państw i ras z fantasy, wziąć ich wady i podnieść je do kwadratu np.
Krasnoludy są chciwe. Będą starały wyciągnąć od ciebie złamanego pensa. W ramach hobby kąpią się w skarbcu pełnym złota.
Elfy są przewrażliwione na punkcie przyrody. Naszpikują cię strzałami za podeptanie chwasta. Większość z nich umiera z głodu byle tylko nie skrzywdzić biednych roślinek.
Rycerze szukający świętego gralla, świętych sandałów, świętej szczoteczki do zębów oraz całej masy innych świętych rzeczy.
 
zarok
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: pt sie 05, 2011 1:58 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 4:42 pm

"Marszałek Belzebub ogłasza dwuminutowa przerwę w obradach!" podoba mi się. Ogólnie podoba mi się wszystko co się natworzyło gdy mnie nie było. Czekam na jakieś podsumowanie i kierunek oprócz rzucania pomysłów w którym mamy pomagać :).
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 5:18 pm

demony mogłyby też miec Zakład Ubezpieczeń Specjalnych, od egzorcyzmów, święceń i paladynów :)
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 5:20 pm

Z elfów możemy zrobić szalonych wegetarian próbujących nawrócić cały świat i mieszkające w nim istoty aby zostały wegetarianami :lol:
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 7:16 pm

Jeszcze parę pomysłów:

Wygląd bohatera wpływający na statystyki. Gracze na stracie wykupują takie atrybuty jak blada cera, blond włosy, tatuaże, czerwone oczy, zaostrzone zęby itd. Dostawaliby za nie drobne bonusy do współczynników. Widzę to na zasadach tworzenia ras z Nemezis.

Mamy inspirację z różnych gatunków. Powinno mieć to przełożenie w świecie gry, aby dało się grać różnymi typami złoczyńców. np.
Westernowe pustkowie z czerwonoskórymi elfami i i miasteczkiem na środku pustyni. Gracze wcielają się w groźnych banditos
Kraina z baśni tysiąca i jednej nocy gdzie gracze wcielają się w wezyrów przygotowujących nieudane zamachy na sułtana.
Miasto magów gdzie wśród sięgających chmur wierz walczą magiczni superbohaterowie z superzłoczyńcami.
Pseudoazja gdzie bohaterowie w stylu Fu-Manchu ściągają do siebie wojowników z całego świata na turniej.
Tropikalne wyspy gdzie Lordowie Zła mają swoje bazy na wulkanach.
Ostatnio zmieniony sob paź 15, 2011 10:36 pm przez Wiron, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
zarok
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: pt sie 05, 2011 1:58 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 7:20 pm

Więc, najłatwiej będzie wymieszać wszystko i tak stworzyć świat (jeśli chodzi o geografie), żeby każdy mógł znaleźć zakątek dla siebie.
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

sob paź 15, 2011 7:23 pm

Dokładnie o to mi chodziło :)
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

ndz paź 16, 2011 12:13 am

to wciąż nie jest setting, ani jego szkic.
Nie wiemy co kto gdzie.
Mamy tylko masę ogólników i koncepcję na sposób grania i O CZYM ma być
A nie W CZYM
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

ndz paź 16, 2011 2:58 pm

Bez nerw zigzak, jutro machnę jakieś podsumowanie. A dziś jeszcze jeden pomysł.

Chciałbym zrobić takie jedno fajne ministerstwo, którego skrótową nazwą byłby MROK. Ogólnie, to właśnie ono zajmowałoby się kontrolą nad magicznymi rytuałami, szalonymi wynalazkami i innego tego typu duperelami. Byłoby to bardzo istotne ministerstwo, gdyż miałoby własną grupę uderzeniową, która walczyłaby z łamaniem prawa i ogólnie pilonwała porządku. Taka elita, nasz GROM, albo inny SWAT. Agenci Mroku wysyłani są w tajemnicy i eliminują zagrożenie po chichu z użyciem wszelkich dostępnych środków. Ma ktoś jakiś pomysł na fajne rozwinięcie skrótu MROK tak, żeby pasował do działalności agencji?

A co do demonów zajmujących się biurokracją. Jasne, czemu nie. Choć nie wszędzie i nie zawsze. Ogólnie to nie jest tak, że tylko one mają moc by trzymać w ryzach złych lordów. Wydaje mi się, że w takim świecie źli lordowie sami zaczęliby narzucać pewne prawa tak aby móc utrzymać swe domeny i kontrolować młody narybek ograniczając jednocześnie konkurencję bez potrzeby wchodzenia w niepotrzebny konflikt. W ten sposób wyewoluowałaby cała biurokracja. Każdy stara się trzymać tych zasad, oczywiście zwykle tylko wtedy gdy jest mu to wygodne i nie ma innego wyjścia.

To tyle przemyśleń na dzisiaj.

Fhtagn.
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

ndz paź 16, 2011 10:28 pm

Nervów nie mam :)
Po prostu zrób to, ludnośc tego oczekuje :)
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

pn paź 17, 2011 12:22 pm

Ach, widzę, że na podsumowanie dałeś jednak cały tydzień! :) To fajnie bo dzisiaj jeszcze nie udało mi się go spłodzić (ale już zacząłem, a to jest już postęp nie lada!). Będę miał czas trochę je przyszlifować. Wpadnie pewnie w środę, albo w piątek. :)

BTW, rzucajcie pomysły. Na fajne lokacje, fajne postaci, fajne wydarzenia historyczne, które mogły mieć miejsce w świecie. Im więcej tym lepiej, na wszystko powinno znaleźć się miejsce. Ja wpadłem jeszcze na pomysł złego kapłana Petrucciego, któremu jako jedynemu w historii, na krótką chwilę udało się otworzyć portal, z którego na świat wylała się fala Niewypowiedzianego Zła, która dokonała ogromnych zmian w ustanowionym przez Radę Zła status quo. Jak dotąd tylko jemu się to powiodło, ale inni też próbowali. Niewypowiedziane Zło stało się czymś na kształt bóstwa i teraz wielu złych lordów czci je i wierzy w jego ponowne nadejście, czemu sami też starają się dopomóc. :)
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

pn paź 17, 2011 4:13 pm

Dobry ze mnie wujek, to dalem tydzień :)
 
Awatar użytkownika
Wiron
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 12:23 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

pn paź 17, 2011 7:15 pm

Zastanawiałem się kto może wchodzi do rady zła. Oto moi kandydaci:
Bad Horse- Wyhodowany dla grzechu. Czarny koń zła, planujący podbić ludzkość przy pomocy śpiewających duchów kowbojów.
Richard- Naczelny Czarnoksiężnik Bractwa Mroku, Władcy Trzynastu Piekieł, Mistrz Kości, Imperator Czerni, Pan Nieumarłych i burmistrz niewielkiej wioski na wybrzeżu.
Dr. Zło - Z nieodłącznym białym, puszystym kotem na kolanach
 
zigzak

WTS #14 - Dobrze być złym

pn paź 17, 2011 7:28 pm

Dr zło ma Mini-me i trzyma palec w buzi :)

Blofeld, Goldfinger, dr No, ten pan z Wejścia Smoka... jakaś baba w lateksie z kompleksem dominatrix...
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

WTS #14 - Dobrze być złym

wt paź 18, 2011 9:30 am

Och, możliwości jest wiele. Na pewno warto operować na stereotypach, zwłaszcza tu przedstawionych. Zły lord w czarnej, nabijanej kolcami zbroi z kotkiem na ramionach to bardzo apetyczny przykład. Ogólnie chciałbym aby w Radzie tak symbolicznie zasiadało 13 osób. Kilku najbardziej liczących się lordów i szefów ministerstw, jakieś diabły/demony i przewodniczący Rady (taka Angela Merkel w Unii Europejskiej :)).
 
Kret69

WTS #14 - Dobrze być złym

wt paź 18, 2011 1:07 pm

Zły lord w czarnej, nabijanej kolcami zbroi z kotkiem na ramionach to bardzo apetyczny przykład.


Naramienniki z kolcami, z ktorych zwisa kotek?
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

Re: WTS #14 - Dobrze być złym

śr paź 19, 2011 12:20 pm

A w życiu. Ten setting nie będzie propagował znęcania się nad zwierzętami. :) Ba, możemy nawet zastanowić się nad przemyceniem w nim kilku idei: Wolność, równość, braterstwo, tolerancja dla homoseksualistów i księży pedofili... Takie drugie dno. :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości