Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 7:03 pm

@ indo
Wyobrażam sobie świetnego młotka z porządną brzytwa okhama w 30 stronach. NAwet jeśli był by to tylko podręcznik podstawowy, z samym mięskiem, zwierzoludxmi i chałosem jeno.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 8:50 pm

Wszystko zależy od podejścia. Ja osobiście lubię bogate opisy świata:P Jeśli coś mnie nie interesuje to tego nie czytam, ale zawsze chce mieć chociaż ogólny obraz świata/państw i tym podobnych rzeczy. A tego nie da się w naszym wypadku zmieścić na 30 stronach. Owszem moglibyśmy to zrobić wyrzucając większość informacji, ale to w sumie dodatkowa praca w momencie, w którym Cold Space jest już blisko ukończenia. Został nam opis aliantów oraz Niemców (chociaż tutaj wiele jest już zrobione, trzeba to tylko zebrać w całość). Później dorzucimy opis kilku terytoriów i organizacji niezależnych i mamy wszystko zrobione. Sądzę, że w lipcu Cold Space będzie już gotowy w formie Beta, którą pewnie później trzeba będzie jeszcze przeczytać, poprawić błędy i nieścisłości i tyle.
 
Awatar użytkownika
Indoctrine
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 8:56 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 9:17 pm

@Aes

A ja sobie nie wyobrażam :)
Za bardzo trzeba by rzucać memami. Teraz jest łatwiej, bo mamy ich więcej, ale kiedyś?

Middenheim - miasto na północnym wschodzie, kamienne, surowe. Żyją tam twardzi ludzie, wyznający Ulryka. Mieści się tam Zakon Pantery. Nie przepadają za wyznawcami Sigmara.

Można i tak, ale taki minimalizm zabiera przyjemność...
 
zigzak

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 9:20 pm

TS - przecież nie wszystko trzeba wrzucac na 30 stron. Wystarczy wziąc JEDEN wątek ze świata gry -np kampania wojenna na jednej planecie, albo gra tylko jednym rodzajem postaci - agenci wywiadu, żołnierze czy Upiory. To tak jakby zrobic minigrę z Nemezis Enca, gdzie cała akcja dzieje się na Cor i gra się tylko żołnierzami walczącymi z Hordą.
Stworzyc więc taką minigrę, opartą na uniwersum Mroźnej Głębi, która posłuży jako promo i zachęta do zapoznania się z resztą uniwersum.

Macie szansę wygrac sobie darmową promocję waszego settingu - nie wiem nad czym tu można kręcic nosem i wybrzydzac.

Co zaś do samych preferencji i "bogatych opisów świata" - to kwestia gustów, szkoda tworzyc kilkaset stron tekstu po to, by ktoś łaskawie zerknął i zagrał w jedną, dwie przygody - a potem sięgnął po kolejny setting. Tutaj można wybrac po prostu najlepsze mięso i zaserwowac je jako darmową próbkę.

Oczywiście, wasz wybór i nie zmuszam :)
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 9:25 pm

@ TS

Spoko, inne podejście. Ja lubie skompresowany konkret :) ale powodzenia. Jak cos to mogę was po opieprzać przy becie. :)

@ Indo

Każdy odnośnik to jedna strona

IMPERIUM
- pierdolamenti
- władza
- wojsko
- przykładowe miasto 1
- przykładowe miasto 2
- zakon
- zakon
- religia
- czarodzieje
Chaos
- Korn
- Slanesz
- Tzencz
- Nurgl
- Demony
- Demony
- Zwierzoludzie
- Kultyści
- wojownicy
- wybrańcy
- czarnoksiężnicy
Mechanika (nakładka)
-
-
-
-
-
-
Dla Graczy
-
-
-
-

Da sie. Wiem, to inny styl, ale da się. Zreszta stary młotek to duuużo mechaniki, mało treści. Jak wywalić mechanikę (a w cold przecież już jest) to myślę ze da się to skompresować.

@ zigi
Ma racje, nawet wycinek jako darmowa promocja. Albo chociaż zajawka.
Ale swoja drogą moim zdaniem najlepiej poza Coldem wypada Plane z jego dzikim pograniczem. A tamto jest zwięzłe :)
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2012 9:25 pm przez Aesandill, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
zigzak

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 10:19 pm

Dokładnie, Aes. Chłopaki zrobią jak chcą.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz cze 17, 2012 11:22 pm

Co do formy promocji i tego co napisałeś Zigzaku to muszę się z Tobą zgodzić:) Porozmawiam z vonBoltzmannem i później przekażę co uradziliśmy.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pt cze 29, 2012 2:58 pm

Zastanawiam się nad wprowadzeniem czegoś w rodzaju zawad i przewag dla okrętów i pojazdów (ogólnie dla każdej nacji). Nie wiem czy to jest dobry pomysł czy też nie i w sumie dopiero co się nad tym zacząłem na poważnie zastanawiać. i tak np:

Japonia
Maszyny: Japońskie maszyny dzięki wbudowanym systemom celowniczym nie otrzymują kar podczas strzelania w trakcie poruszania się pojazdu.

Okręty: Japońskie okręty dzięki zaawansowanym systemom detekcji otrzymują bonus przy próbie zniszczenia torpedy a ich torpedy mają modyfikator + 1 do trafienia.


Oczywiście do tego dojdą zawady chociaż nie wymyśliłem jeszcze jakie. Każda nacja miałaby coś takiego. Interesuje mnie zcy to w ogóle ma sens czy sobie darować.
 
zigzak

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pn lip 02, 2012 12:45 pm

Czy rozmawiałeś z vonBoltzmannem w sprawie konkursu?

Co do zawad i przewag do okrętów - poczytaj w wątku o dieselstormie, pracowaliśmy nad tym, moze się przyda. Polecam też zasady z "Nemezis ABC" Enca.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

wt lip 03, 2012 11:09 am

Jeszcze nie rozmawialiśmy gdyż nie było czasu. Może w przyszłym tyg obgadamy cała sprawę i wtedy dam znać jak się na to zapatrujemy. Póki co ukończyłem Rosję, która powędruje do poprawy dla vonBoltzmana i bierzemy się za Aliantów i Niemców.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pt lip 06, 2012 2:56 pm

Właśnie ustaliłem z vonBoltzmannem, iż weźmiemy udział w "Zigzakowym konkursie", który uznaliśmy za świetną promocję naszego settingu. Jeszcze nie wiem jaka będzie tego wszystkiego forma, ale z pewnością opracujemy wydanie mieszczące się w zasadach konkursowych.

Postaram się wrzucać co jakiś czas info jak wszystko u nas wygląda aby temat nie "umarł". Oczywiście "Pełne Wydanie" również powstanie.
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr lip 11, 2012 2:41 pm

Zasady przewag i zawad maszyn pancernych oraz okrętów głębinowych zostaną wprowadzone w formie zasad opcjonalnych. Każda nacja będzie miała swoje indywidualne + i - pod tym względem. Formą i dokładnymi zawadami/przewagami zajmuje się obecnie vonBoltzmann.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr lip 11, 2012 4:28 pm

Chciałbym jeszcze nadmienić, iż na AWANGARDZIE w Warszawie dnia 27.07.2012 o godzinie 15 będziemy prezentować Mroźne Głębiny (gdyż do tej nazwy wracamy) a później vonBoltzmann pewnie będzie prowadził sesję Mroźnych Głębin. Zainteresowanych oczywiście zapraszam:)
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw lip 26, 2012 10:51 am

27.07.2012 o 15 na Awangardzie odbywa się prezentacja Mroźnych Głębin. CO więcej od 18-22 vonBoltzmann będzie prowadził sesję osadzoną w tym settingu. Wszystkich zainteresowanych ponownie zapraszamy.

Po wszystkim z pewnością wrzucę tutaj relację z Awangardy. Chciałbym także dodać, iż pomimo ciszy w eterze prace nad Mroźnymi Głębinami trwają (i to zarówno jeśli chodzi o Zigzakowy konkurs jak i o coś więcej;)).
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pn lip 30, 2012 5:26 pm

Awangarda już za nami. Na prezentacji, odpowiedzieliśmy na wiele pytań i wyjaśniliśmy część wątpliwości. Najważniejsze jednak, że zjawiło się kilkanaście zainteresowanych osób, które podczas dyskusji poruszyły wiele tematów oraz zadały nam wiele pytań. Nad częścią z nich nawet się nie zastanawialiśmy. Z pewnością burza mózgów pomoże nam w dalszej pracy nad Mroźnymi Głębinami oraz pozwoli nam wzbogacić nasz setting.

Graliśmy również sesję. Zdecydowaliśmy się zagrać na mechanice, którą przygotował vonBoltzmann. Nie była jeszcze dokończona, ale wydaje mi się prostsza od tej w SW i co ważniejsze bardziej realistyczna. Nie można chodzić sobie w gradzie pocisków;). Zginąć jest naprawdę łatwo, chyba, że ma się pancerz szturmowy.
Graliśmy niemieckimi żołnierzami w składzie:
Mentat (czyli ludzki komputer), kapitan Friedrich o długim-i-niewymawialnym nazwisku;).
Urocza Upiorzyca (odmienia się?), zastępca dowódcy.
Nekropsionik wraz ze swoimi 6 zombie-zabawkami
Sierżant, nosiciel symbionta, który w założeniu miał być drużynowym "gadaczem"
Mutant, niemiecki Ubersoldat w pancerzu szturmowym (czyli moja postać)
Szeregowiec, również nosiciel symbionta, który był całkowitym przeciwieństwem ideału niemieckiego żołnierza :D

Generalnie polecieliśmy na Urana aby wykonać tajną misję. Wpierw targowaliśmy się z kwatermistrzem i Sierżant nam załatwił fajniejsze zabawki. W międzyczasie okazało się, że do lądownika nie dodali nam pilota :D i nasz wspaniały kapitan fartem wylądował (bo oczywiście nikt nie marnował umiejętności na pilotaż). Później zostaliśmy zaatakowani przez gigantyczną małpę i jego dziesięciu niewyrośniętych kuzynów. Szeregowiec wywalił w nią serię z CKMu powalając w pierwszej rundzie bossa co wywołało śmieszną minę u MG;)
Później wyrżnęliśmy małe małpy a mój bohater osiągnął mistrzostwo we wkładaniu do głowy innym istotom topora szturmowego;). Zombie nekropsionika wyrwały się spod kontroli i nas zaatakowały ale opanowaliśmy sytuację.

Później poległ nasz Kapitan, który oberwał rakietą od Egzoszkieletu a sierżant podzielił jego los. Upiorzyca załatwiła Szkielet w następnej rundzie przegrzewając mu silnik. Oczywiście nie obyło się bez dalszej walki. Ledwie uszliśmy z życiem uciekając przed 12 rusków odzianych w szturmowe pancerze.
UberSoldat okazał się doskonałym "skradaczem" dzięki czemu zdobyliśmy jeńca, którego później udusiłem bo nic nie chciał mówić;) Zabiliśmy jeszcze kilku rusków, którzy mówili po niemiecku (albo odwrotnie bo pewności nie ma). Wzięliśmy nawet kolejnego jeńca (jego przyszłość jest wysoce niepewna jeśli kiedyś jeszcze zagramy;). Statek nam zepsuli i tak się skończył scenariusz.

Ogólnie grało mi się fajnie, nawet bardzo chociaż atmosfera nie sprzyjała "poważnemu klimatowi" ;). Wymyśliliśmy nowe pozdrowienie Niemców (PFLAUME (czy jak się to pisze)) czyli śliwka po niemiecku. Pflaumowaliśmy z prawdziwą radością;). Już dawno tak się nie uśmiałem. Dużo kostkologii nie było co sprzyjało dynamicznej akcji, chociaż 6 graczy powodowała pewne zamieszanie. W pewnym momencie odniosłem wrażenie, że MG chce nas zabić, ale oczywiście mu się to nie udało:P Pozostało mu jedynie patrzeć jak wycinamy przeciwników, których przeciwko nam rzuca z wykorzystaniem zasadzek, podstępów i pułapek.

Najbardziej podobało mi się granie w szturmowym pancerzu. REWELACJA. Ciężki pancerz umożliwia wystawianie się na ogień, zasłanianie rannych towarzyszy, ratowanie ich i samą walkę oczywiście. Bardzo fajnie mi się grało i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zagram tą postacią.
 
Awatar użytkownika
shohei
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:21 pm

Re: WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

wt lip 31, 2012 4:26 pm

Tak sobie przysiadlem i postanowilem dorzucic jeszcze cos do niemiaszkow, jesli jeszcze nie jest na to zapozno. Wymyslilem to jeszcze, gdy siedzialem w projekcie, tylko, ze nigdy nie udalo mi sie tego spisac ;)

Zarys niemieckiej doktryny wojennej po opuszczeniu Ziemi
Okolo 10 lat po opuszczeniu Ziemi, dowodztwo niemiecki doszlo do wniosku, ze stoja przed nim nowe wyzwania, obce im wczesniej na Ziemi. Postanowiono dokonac gruntownej reformacji armii, dopracowujac do idealu zamysl wojny blyskawicznej. Jak juz wczesniej pisalem, zlikwidowano Luftwaffe podporzadkowujac jej struktury, bezposrednio Kriegsmarine, jako bezposrednie wsparcie i obrona okretow glebinowych, oraz sila uderzeniowa w postaci bombowcow planetarnych. Druga czesc lotnictwa podporzadkowano strukturom ladowym, czyli Wehrmachtowi i SS.

Wehrmacht zostal glowna sila obronna planet i kolonii, natomiast SS, bylo sila uderzeniowa, na ktora szly miliony marek, przeznaczanych na szkolenia, wyposazenie i osrodki badawcze. Postawiono przede wszystkim na tzw. SGU (samodzielne grupy uderzeniowe), czyli grupy majace w praktyce byc samowystarczalne na polu bitwy. W ich sklad wchodzily rozne jednostki piechoty, artylerii polowej oraz wsparcie lotnicze w postaci wazkopterow klasy Szerszen. Ich celem bylo prowadzenie dzialan wojennych na terytorium wroga, z zalozenia bez dostepu do uzupelnien i zaopatrzenia. Byly zrzucane na tylach wroga lub desantowane w wybranych punktach, skad mialy prowadzic dzialania wojenne. W ich strukturach dzialaly wydzielone jednostki specjalne, tzw. OGR (oddzialy glebokiego rozpoznania), czyli elita elit. Oddzialy zwiadowcze lub specjalnego przeznaczenia, jak niewielkie oddzialy szturmowe czy podwojne pary snajperskie.

Niemcy doskonale rozumieli, ze trzeba wyspecjalizowac armie przygotowujac sie do przyszlych wyzwan. Jesli zostana zaatakowani, glowna sile uderzenia przyjmie Wehrmacht, ktory mial byc ostatnia planetarna linia obrony. Rozbudowywano wiec umocnienia, arsenaly i magazyny, majace przydac sie w przyszlosci. Szkolono personel zasadniczy i pomocniczy. Jednostki byly przypisane do miejsca pochodzenia, poniewaz wierzono, ze najskuteczniej broni sie wlasnego domu. Inaczej bylo z jednostkami SS. Przerzucano je ciagle z miejsca na miejsce, szkolac je do dzialan w skrajnie odmiennych warunkach i bez przywiazania do lokalizacji. Mieli polegac tylko na sobie i na wlasnej broni. Bylu to glownie oddzialy desantowe, jednak nie w naszym ziemskim rozumieniu. Byly to sily zdolne opanowac w jednym zmasowanym ataku mniejsze kontynenty. Mialy pojawiac sie znikad i dokonac Blitzkriegu, przejmujac cale miasta czy tez prowadzic dlugotrwale dzialania wojenne na nieprzyjaznym terytorium, zdane tylko na wlasne sily. Fanatyczne wychowanie i nieludzkie wyszkolenie, czynilo z nich pokazowa sile Nowej Rzeszy.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr sie 01, 2012 10:48 am

Fajne:) Aczkolwiek ostatnio na sesji wypłynęła jakaś nowa nazwa dla Wermahtu (chociaż nie pamiętam jaka). Co zaś do jednostek SS to nie wiem czy będą one występowały pod tą nazwą. Wszystko to wymaga ustalenia, ale sama doktryna wojenna jest jak najbardziej okej.

Każda pomoc, uwaga czy pomysł są nam cały czas przydatne i potrzebne.
 
Awatar użytkownika
shohei
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:21 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr sie 01, 2012 2:08 pm

Co do nazw to sie do nich nie upieram, opieralem sie po prostu na tych znanych z historii ;) Ogolnie chodzi o widoczny podzial na sily stacjonarne-obronne i inwazyjne-uderzeniowe. Co do OGR, moga byc nazywani OGRami, sugerowalem sie OSZ, czyli Osami u Japonczykow. Chociaz pewnie po niemiecku bedzie to calkiem inaczej ;) Chodzilo mi o samo brzmienie nazwy, podobnie jak SGU. Jak znajde chwile to podesle jakies niemieckie nazwy na to. Moze dzis wieczorem. Teraz szykuje sie na Warhammera: Inwazje ;)
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw sie 02, 2012 9:41 am

Niemieckie nazwy byłyby super:) Przydadzą się z pewnością.
 
Awatar użytkownika
shohei
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:21 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw sie 02, 2012 10:08 am

Nie wiem czy jest to zgodne z gramatyka, odmianami, blablabla, ale na potzreby systemu powinno wystarczyc ;)
Oddzial Glebokiego Rozpoznania - Tiefgründig Aufklärungstruppe (TAT)
Samodzielna Grupa Uderzeniowa - Selbständig Vorstoßgruppe (SVG)
Mam nadzieje, ze sie przyda i nie brzmi dziwnie ;) Pomysle, tez nad nazwami dla Wehrmachtu i SS.

Chociaz Wehrmacht, doslownie znaczy chyba 'sila obronna', bo wehr - to obrona, wiec pasowaloby do koncepcji, chociaz rozumiem, ze moze sie nienajlepiej kojarzyc.
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 10:10 am przez shohei, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw sie 02, 2012 10:51 am

Przede wszystkim pomyśl nad SS. Wermaht mi sie jako nazwa podoba i nie zamierzałem w żaden sposób forsować tej zmiany. Bardziej zmieniłbym SS, które cóż... nie chciałbym propagować grania esesmanami i przebijać się przez kwestię, że to gra tylko i nie ma w zamierzeniu propagować nazizmu i w ogóle. Oddziały SS byłoby fajnie zmienić na coś innego (co będzie w istocie podobne) ale tutaj nazwa jest najbardziej rażącym elementem.

Te dwie nazwy fajne:) Pogadam z vonBoltzmannem pewnie je wykorzystamy:)
 
Awatar użytkownika
Indoctrine
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 8:56 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw sie 02, 2012 11:55 am

Nie zmieniajcie SS. To jest konwencja i musi mieć trochę symboliki.
Nie dajmy się zwariować poprawności politycznej.
 
zigzak

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

czw sie 02, 2012 11:58 pm

Zamience SS na jakis "Wehrwolf Staffel" i bedzie git - "zakon" mistyków/wojskowych, tacy masoni. Jakby lzejsze. A zamiasslt czasek moga nosic leb wilka na czapce :)
 
Awatar użytkownika
Indoctrine
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 8:56 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pt sie 03, 2012 9:54 am

Ewentualnie czaszkę wilka? :D
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

pt sie 03, 2012 10:26 am

Fajny pomysł Zigzaku:) Ja się nie chcę upierać przy tej zmianie SS na coś innego. Tak tylko sobie pomyślałem, że to może być mimo wszystko dobry pomysł.

Przy okazji graliśmy na nowej mechanice vonBoltzmanna. I nawet ją zrozumiałem;) w odróżnieniu od SWEPLa, którego do końca wciąż nie ogarniam :D Zakupiłem teraz komplety małych k6 i zwykłych k8 do testów na najbliższych sesjach, które będę pewnie prowadził w uniwersum Mroźnych Głębin. Jak vonBoltzmann dopracuje mechanikę to zobaczymy czy Mroźne wydane będą na SWEPLu czy też na jego mechanice (to nie do końca zależy od nas;).

Natomiast Mroźne Głębiny: Bitwa o Merkurego (do zigzakowego konkursu "rzut na inicjatywę") zostaną puszczone na SWEPLu zgodnie z pierwotnymi założeniami. Bliższe informacje na temat tego podam po 20.08.2012. Prawdopodobnie jednak oprócz startu w konkursie udostępnimy Bitwę o Merkurego w formie pdfa do ściągnięcia, zatem każdy będzie mógł sobie pograć w wersję okrojoną.
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

sob sty 26, 2013 12:53 pm

Witam

Chciałbym jedynie wrzucić pewne informacje odnośnie naszego projektu, o którym było w ostatnim czasie niezwykle cicho. Jest to powodowane notorycznym brakiem czasu z mojej strony. Niemniej jednak jak mniemam w pierwszej połowie lutego wydamy wreszcie "Bitwę o Merkurego" czyli przedsmak naszego pełnego settingu.

Oczywiście "Bitwa" będzie całkowicie bezpłatna, udostępnimy ja do pobrania dla wszystkich wraz z kartą postaci.

W niedługim czasie zakończymy również pisanie podręcznika. Mogę powiedzieć, że wykonujemy ostatnie szlify jeśli chodzi o Niemców a i alianci są już w trakcie prac. Mam nadzieję, że "Bitwa" się spodoba. Póki co dokładniejszych informacji nie podaje gdyż w niedługim czasie zrobi to vonBoltzmann.

Pozdrawiam wszystkich :)
 
Awatar użytkownika
kbender
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 213
Rejestracja: pn lis 24, 2008 11:55 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

sob sty 26, 2013 8:19 pm

Powodzenia :)
 
Awatar użytkownika
raduciou
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 3:03 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr lut 13, 2013 9:20 am

czekamy więc :)
 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

śr mar 20, 2013 3:52 pm

Demo już dosłownie na dniach. Do końca tygodnia będzie :) Wrzuci je vonBoltzmann :) Oczywiście będzie można pobierać je bezpłatnie :) Z pewnością będziemy również wdzięczni za wszelkie uwagi, które zapewne będzie można wrzucać tutaj.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 20, 2013 3:53 pm przez Tequila Slammer, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Tremirenes/Młokos
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 60
Rejestracja: czw cze 28, 2012 7:48 am

WTS Mk II #3 - Mroźne Głębiny Boskiej Maszyny

ndz mar 24, 2013 7:02 pm

Dzie to demo?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość