Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zireael
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3534
Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:11 pm

Re: WTS Mk II #5 - Treskri

śr maja 15, 2013 2:21 pm

Myślę, że podstawą jest świat złożony z samych podziemi. Nawiązania mitologiczne są w drugiej kolejności.
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

WTS Mk II #5 - Treskri

śr maja 15, 2013 2:39 pm

Jestem teraz w trakcie konstruowania świata do własnego systemu który chce wydać. I tak mamy taki koncept:
Ustalamy filary, niepodważalne słowa klucze. Potem obrqstają mięskiem, jak zaczyna się problem, zerkamy do filarów - i rżniemy to co wymysłiliśmy by się zgadzało.

---

Wiesz, świat podziemi ma swoją mitologie. Wiesz, nocny dwór elfów, minotaury itd. Może warto się nad tym zastanowić - nad prawdziwymi mitologiami podziemi.
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: WTS Mk II #5 - Treskri

czw wrz 19, 2013 1:14 pm

No wreszcie coś tu napiszę.

Minotaury się nie są właściwie istotami podziemnymi, ale pasują.

Może po prostu zamiast podchodzić symulacjonistycznie do settingu, podejść narratywistycznie?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości