Zrodzony z fantastyki

 
BartekChom
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: pn sie 23, 2010 3:25 pm

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

sob gru 31, 2011 6:51 pm

Brilchan pisze:
1, Kiedyś [Zireael] powiedziała mi że jak ma postać rozpisaną mechanicznie to lepiej jej się tą postać opisuje. Stąd obszerny wątek "Domu Virinn" i organizacji z tego świata.


Zobaczymy. Jeśli jej się lepiej opisuje, to może mnie też będzie łatwiej. Zresztą i tak miałem ochotę przerobić te historie na mechanikę. Pytanie tylko, czy się to uda.

Chodzi o mitologię wysp Ustal Naror
Opis wysp
Pełna mitologia we fragmentach
Na początek - czy ktoś jest na tyle zainteresowany, żeby był sens, żebym np. ułożył mitologię chronologicznie?

DOPISANE:
I jeszcze uprzedzam, że kończą się ferie, więc będę miał niewiele czasu.
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2011 11:22 pm przez BartekChom, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
zigzak

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

ndz sty 01, 2012 12:56 pm

Jesli dobrze zrozumiałem, chcesz z materialow pod linkami zrobić spojny setting? Pytanie, jaki jedt twoj cel? Chcesz zrobic RPGa, rozbudować mitologię czy stworzyc z tego jakies stabilne tło rozbudowywania konceptu tego świata (Wyspy?)
 
BartekChom
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: pn sie 23, 2010 3:25 pm

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

pn sty 02, 2012 10:08 pm

Powiedzmy, że chodzi o to, żeby zrobić RPG. Ale chyba na razie WTS sobie powisi. Nie mam teraz czasu, żeby go dopracowywać. Mógłbym wrzucić częściowo uporządkowaną mitologię (ze dwa tysiące słów), ale taki bałagan pewnie bardziej zniechęci niż zachęci.
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

wt sty 03, 2012 6:53 pm

Wrzuć jakąś zajawkę na 500 słow to popracujemy nad tym
Pozdrawiam
Aes - znany też jako zabójca mechanik (Z)
 
zigzak

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

śr cze 13, 2012 5:54 pm

Mam nadzieję że nie przegapiliście tego:

http://polter.pl/zigzak,blog.html?14128

Zapraszam do wzięcia udziału
 
BartekChom
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: pn sie 23, 2010 3:25 pm

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

czw sie 23, 2012 9:46 pm

Po wielkim poście bez komputera oraz długim dalszym namyśle i odpoczynku wracam do tematu. Najpierw fragment kluczowy dla włączenia w całość naszych czasów:

Potęga ziemi i potęga absurdu
Duch absurdu towarzyszy zawsze najgłupszym rasom, takim jak obłoczki. Wzmocnił się, kiedy niewiarygodnie głupie obłoczki wzięły udział w robieniu niewiarygodnie głupiej ziemi. Dzięki niemu ziemia nie wpadła na to, żeby zniszczyć wszystkich ludzi albo najstarszy kamień. Zamiast tego ziemia myli ludzi, zakrzywia obraz świata i tworzy iluzje, np. zmieniając szczegóły księżyca na swoje najbardziej wrogie miejsca itp. Skierowała tam też astronautów lecących na Księżyc. Gwiazdy itp. aby nie dostać się pod jej wpływ nie mogą lądować, a zwykłe kamienie, jako podlegające najsilniejszym wpływom alchemii są na ziemi bezsilne. Przy tym, jak każdy beton, lubi ogień i dlatego w dzisiejszych czasów pożary wybuchają same z siebie.

I wreszcie na zamówienie Aesandilla około 500 słów o czasach, zanim kamienie zaczęły świecić:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości