Zrodzony z fantastyki

 
MTGLove
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 10, 2012 12:50 pm

Zaawansowane początki

sob lis 10, 2012 1:19 pm

Witam, chce rozpocząć przygodę z MTG i mam kilka pytań.... Tak czytałem wcześniej różne wątki dla początkujących ale mimo to mam kilka wątpliwości. Dobra zaczynamy

1.Chciałbym grać w MTG zarówno z kolegami, bratem jak i na turniejach i tu pytanie: podobno na turniejach można grać tylko najnowszymi taliami tak ? czyli np talią z 2013 będę mógł grać przez cały 2013 rok ale już w 2014 nie ( i wtedy musze zakupic karty na rok 2014) Gdzieś tak przeczytałem i chciałbym się dowiedzieć czy dobrze zrozumiałem.

2. Chciałbym grać talią czarną i tu kolejne pytanie z jaką inna talia najlepiej ją połączyć
3.Co kupić, tak wiem że są jakieś duel packi, boostery itp. ale mimo iż jestem początkujący chciałbym kupic profesjonalna i potężną talie (czarną) nie chce żadnych "ta jest dobra dla początkujących graczy" stawiam nacisk na potężną ponieważ slyszalem ze nie oplaca sie kupować np boosterów gdyż sa w nich słabe karty a jedyna przyjemność z ich otwierania to to że nie wiemy na co trafimy takie jajko niespodzianka. Czy to prawda? czy jednak w boosterach trafiają sie naprawde mocne karty ?
4.I chyba ostatnie pytanie. Tak wiem że nawet jeśli posiadamy najmocniejszą talie to nieznaczy ze będzie ona wygrywać ze wszystkimi ale jednak jestem ciekawy skąd pozyskiwac potężne karty (głównie zależy mi o czarną talie) w wyżej wymienionych boosterach trafia sie jakieś mocne karty ? czy może boostery są tylko dla początkujacych aby wprowadzic do gry ale nic silnego w nich nie znajdziemy? jesli tak to gdzie szukac tych silnych kart w jakich zestawach ?

wiem że strasznie chaotycznie ale naprawde sie wkręciłem w temat MTG . Z góry przepraszam za błedy i dziękuje za szybką pomoc.

Pozdrawiam :)
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Zaawansowane początki